Naprawa systemu po zmianee płyty głównej

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 13:41:42 MET DST

Witam,

od wczoraj się męczę...

spaliła się płyta na VIA vt8233 podmieniłem na k7s41gx - system robi
duże niebieskie oczy:-) Uruchomiłem naprawianie systemu. Od wczoraj
stoi na "instalowanie urządzeń". Myszka działa, ślimaczek w prawym
dolnym rogu "chodzi", a instalator non stop wyśwetla "hura" o tym
jaki fajny ten XP.
Ktoś może mnie pomóc popchnąć instalację dalej? Dotam, że próbowałem
"pomóc" poprzez usunięcie z rejstru klucza ENUM z informacją o
sprzęcie, ale bez rezultatu:-(
Ewentualnie jak sprawdzić na czym dostał czkawki?

Pozdrawiam.

--
.lamer