Re: zmienne, cie ka do pliku

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 14:20:50 MET DST

In news:46dd4888$1@news.home.net.pl , *Lawrens Hammond* wrote:
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fbjgua$3bs$1@news.onet.pl...
> W XP ten numer nie przejdzie, właśnie go przetestowałem.
> Wpisanie plik.exe nie znajduje w ogóle pliku plik.exe.bat, dopiero np.
> odpalenie go spod TC, czy wpisanie całej nazwy, wywołuje (nie)pożądaną akcję.

Ja to jakiś dziwny jestem, bo u mnie działa (pod cmd), jak powiem, to nie
uwierzą, więc zrzucik [zaopatrzony komentarzami]:
C:\_arch>dir *.bat
 Wolumin w stacji C nie ma etykiety.
 Numer seryjny woluminu: 34F8-4F90
 Katalog: C:\_arch
[to ten bacik]
               4 plik(ów) 536 bajtów
               0 katalog(ów) 7 962 726 400 bajtów wolnych

C:\_arch>3aline.exe
[to wklepałem]
C:\_arch>start C:\_arch_ze_starego\3aline.exe
[tak zadziałał, choć prawdziwe .exe jest w innym katalogu, nie na path]

C:\_arch>3aline
[próbuję bez .exe]
Nazwa '3aline' nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne,
program wykonywalny lub plik wsadowy.
[a tak nie zadziałał, no bo nie ma 3aline.bat, a exe nie widzi]

C:\_arch>
[i nadal jest w katalogu bata]

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)