Re: Czy jest jakis prosty sposob na przeniesienie dzialajacego XP z ATAna SATA ?

Autor: Krzysztof Samelczak <desmitchWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 14:01:04 MET DST

Po pierwsze - bardzo zainteresował mnie ten temat. Tak więc po dodaniu nowych
ustawień do mojej instalki i paru próbach na VirtualBox, testuje na żywca.

Po drugie - mimo programu CCleaner, który usuwa niepotrzebne rzeczy, przy
intensywnym użytkowaniu windy partycja systemowa tak czy tak się zaśmieca. A
tak to format i nowy, czyściutki windows.

Po trzecie - póki co używam Kaspersky Internet Security 7, na razie w wersji 30
dniowej (na razie nie mam mamony na wykupienie licencji). Tak więc format, nowy
windows i mogę znowu, przez 30 dni używać KIS. Raczej jest to obchodzenie
prawa, ale też jakoś nie słyszałem żeby to było nielegalne (windę mam legalną
żeby nie było :-) )

Pozdrawiam

Krzysztof Samelczak