Re: Plik wymiany

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 11:54:08 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Właśnie parę źle napisanych wymieniłeś. OpenOffice.org na
> przykład jest strasznie nieoszczędne i zjada mnóstwo pamięci.
> Firefox też potrafi się rozrastać i - szczególnie po minimali-
> zacji lub dłuższym używaniu innego dużego programu - przejście
> do jego okna skutkuje długą pracą dysku.

  No cóż... nie mam możliwości poprawić tych źle napisanych programów więc
nie pozostaje mi nic innego niż wyłączenie swapa co w efekcie NIE "skutkuje
długą pracą dysku" i komfort pracy bardzo istotnie rośnie.

  Co się tak upierasz na ten swap...
Od kiedy wzmożone operacje dyskowe mogą przyśpieszyć działanie programu -
przecież to co piszesz to brednie sprzeczne z rzeczywistym zachowaniem
komputera.