Re: Jak włączyć wygaszacz ekranu chroniony hasłem?

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 00:32:04 MET DST

se ośmielił się napisać:
> Tak się składa, że w windows 2000 i xp dostęp do konta na hasło cały
> czas jest. Jak się włączy na przykład program bootit to on umożliwia
> podglądnięcie plików i katalogów na koncie na hasło. Jedynie formalnie
> dostęp ten jest zablokowany do momentu zalogowania ale faktycznie
> możliwy bez wcześniejszego posiadania tego dostępu.
to jest logiczne
Jesli tak bardzo sie boisz to mozesz wlaczyc sobie efsa
Przyjmuje sie zasade ze osoba majaca fizyczny dostep do pcta jest jego
adminem, bo zawsze bedzie jakis sposob na wyciagniecie danych.
Rozwiazaniem moze byc rowniez np dysk usb na ktorym trzymasz wszystkie
istotne pliki, a na dysku wbudowanym masz tylko system i programy (ja
tak mam). Jesli tak bardzo sie ktos boi ze jak pojdzie do kibla a ktos
mu wszystko zwinie moze odlaczyc dysk usb i wziac ze soba, wtedy
wykradniecie przy bezposrednim dostepie spada prawie do zera (bo sie da
np grzebac w pliku wymiany i moze jakies szczatki danych sie znajda).