Re: Realtek ALC883 & Microsoft Bus Server

Autor: Piotr Śniegocki <sniegol_at_no.spam.makigai.org>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 21:01:35 MET DST

Maciej_NT <maciej_nt@poczta.fm> wrote:
> Na moim HPnx9420 jest przy instalacji ten sam problem ale gdy instaluje XPka
> Po ponownym zainstalowaniu SP2 problem sie rozwiazuje.
U mnie niestety ponowna instalacja SP2 nie pomaga.

> Przyznaje ze jakby ktos znalazl jakis inny sposob na rozwiazanie tego
> problemu bylbym wdzieczny
> wszak instalka XP ktora posiadam ma juz zawarty SP2 wiec nie wiem dlaczego
> musze go ponownie instalowac zeby HD Audio zadzialalo
Tobie przynajmniej działa. Mnie powoli szlag trafia, przegrzebałem n-naście
www, próbowałem instalować n-wersji sterowników. Poddaje się powoli, zaczyna
mi brakować pomysłów co jeszcze mogę zrobić, ew. co źle zrobiłem.

Podsumowując: sterowniki od mobo - są.
              próba instalowania nowszych wersji sterowników - nie pomaga.
              ponowna reinstallacja SP2 - nie pomaga.

Sterownik klasy High Definition Audio architektury UAA (Universal Audio
Architecture) jest dla SP1, ja mam SP2.

--
I say that a man must be certain of his morality for the simple
 reason that he has to suffer for it.