Jak włączyć wygaszacz ekranu chroniony hasłem?

Autor: <chlitto_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 15:56:05 MET DST

W opcjach wygaszczau ekranu można ustawić aby "po wznowieniu chronił
hasłem", problem w tym że wygaszacz włancza się po jakimś czasie, a ja
chciałbym aby komputer był chroniony hasłem jak tylko od niego wstanę.
Skróty do wygaszaczy (.lnk) nie działają z hasłem, windows+l odpada, a
skrótu odpowiedzialnego za aktywację wygaszacza nie znam... pytanie
więc wygląda następująco - jak wlączyć w Windows XP wygaszacz ekranu
chronony hasłem?

--
www.chlitto.pl