Realtek ALC883 & Microsoft Bus Server

Autor: Piotr Śniegocki <sniegol_at_no.spam.makigai.org>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 01:22:11 MET DST

Posiadam: Microsoft Windows 2003 R2 Datacenter VOL SP2
Mój laptop: http://42.pl/u/ug4

Przy instalacji sterowników do karty dźwiękowej
(z dołączonej płyty do laptopa), mam następujący błąd:

#v+
Microsoft Bus driver should be loaded in your system before
instaling Realtek HD Audio driver
#v-

Są zainstalowane sterowniki do płyty głównej (również z dołączonej
płyty). Płyta główna to AFAIR Intel 940GML Express.

Googlałem trochę, ten błąd jest dość powszechny, nie znalazłem natomiast
rozwiązania.

W sterownikach znalazłem Microsoft UAA High Definition Audio Bus Driver
(kb888111srvrtm.exe), ale z tego co się orientuje jest on dla SP1.
Próba instalacji tegoż oczywiście nie jest możliwa, z tego względu, iż
sam instalator twierdzi, że jest to zawarte w SP2.

Próbowałem również ściągnąć sterowniki ze strony producenta i jest
zainstalować. Instalacja w tym przypadku powodzi się, ale dźwięku dalej
nie ma, a urządzenie dalej widnieje jako ,,PCI Device''.

Miał ktoś już z tym doczynienia i wie jak to rozwiąząć? Ew. pod jakim
hasłem próbować dręczyć google?

--
Those who speak most of progress measure it by quantity and not by quality.