Re: Niespodziewany koniec projektu AutoPatcher

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 23:11:48 MET DST

Użytkownik "Miroo" <miroo_dnREMOVE@CAPITALop.LETTERSpl> napisał w
wiadomości news:1bnjr4m7v7w7$.dlg@miroo.miroo.pl...
> Jemu chodziło o to, że on to nie ja :)
> Hint: Paweł <> Miroo

Acha... jeśli pomyliłęm, to przepraszam :)
Jak to się tradycyjnie mówi - "na pocieszenie" :))) dodam, że nikogo nie
zamierzałem ochrzaniać, a jedynie troszkę podworować :)))
Ale trochę jednak z przeczulenia Googlem, z innych grup... pytający
nieraz zadają takie pytania, że naprawdę może ogarnąć strach, że Google
wyłączyli :)

> Ale fakt, nie zwróciłem uwagi na to, że ciągniesz jakąś
> superspecjalną wersję AP. Ale czy te dodatkowe aplikacje

Choćby sam rozmiar... A oszczędzone na SMSie za specjalny dostęp
pieniądze, wolę przeznaczyć na piffo :)

> tak bardzo się zmienily od ostatniej wersji AP, że trzeba
> je aktualizować nową full-wypas wersją AP?

Bo tam jakieś dodatki są prócz podstawowej zawartości AP, chyba Opera,
nie wiem, czy nie FF i TB, pakiet kodeków Kazaa-Lite... ale to razem
będzie c.a. 50 MB... muszę zajrzeć na stronę AP, co tam jest jeszcze...
Ja ze swej strony spróbuję zintegrować zawartość AP z instalką całej
Windy, bo czeka mnie kładzenie jej na nowo po awarii kości pamięci, to
upiekłbym 2 pieczenie na 1 ogniu.
Poinstalować to i owo oczywiście potrafie, ale czasu na to mam średnio
raczej, wolałbym porządki w multimediach porobić :)
No... zostało jakieś 14 i pół godziny ciurkania, 69 % i 461.2 MB za mną
:)

--
LH
Alitalia wyłudza: