Nieoficjalne wersje XP - którą wybrać?

Autor: Nod <nodle_at_op.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 10:23:50 MET DST

Witam,

Jakie obecnie istnieją nieoficjalne wersje XP? ja znalazłem:

- Windows XP Mini Plus 2007
- Windows XP Mini 2.1

Z togo co przeczytałem to są to wersje bardzo okrojone (nawet z potrzebnych
sterownikow do np. pendrivów) - wiele osób narzeka, że ktoś przesadził z
okrajaniem mini 2.1

Szukam wersji ktora będzi okrojona z niepotrzebnych programów, sterowników
itp. (ale bez przesady) miał zainstalowany SP2 i łatki, zrzerał mało ramu i
szybko działał (mam Durona700MHz, 386MB SDRAM, 32MB Grafiki) ;)

Czy jest cos takiego? jakie jeszcze znacie nieoficjalne wersje XP?

--
Pozdrawiam,
Nod