Re: Niespodziewany koniec projektu AutoPatcher

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 01:03:30 MET DST

Użytkownik "PM" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości
news:fba5fd$q7m$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:46d89527$1@news.home.net.pl...

> A skąd go ciągniesz, możesz wrzucić linka?

Oczywiście:
ftp://guest:guest@ftp01.akk.net.pl/pliki/laty/AutoPatcher_082007/AutoPatcher_XP_Polish_Aug2007_Start.exe

Od razu uprzedzam, nawet o 3 w nocy można nie dać rady złapać transferu,
ja złapałem dopiero rano.
Jak ściagnę, to może gdzieś go wrzucę i podlinkuję tutaj na coś
szybszego? Tylko na razie nie wiem, gdzie właduję plik mający ponad 650
Mega... Jak ktoś ma miejsce, to wpakuję tam plik.

--
LH
Alitalia wyłudza: