Re: Nietypowy problem z BSoD :)

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 00:32:35 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:sw10khcpo06m.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
> Jeżeli masz slot AGP to karta z dwoma wyjściami, wydajnością bijąca
> twój
> duet, będzie na allegro kosztować około 100zł. :)

Spoko, jest takie coś w planie. Niestety, na razie kasiorka mi
wyciurkała, ale jako, że niebieszczy się gdzieś raz w tygodniu średnio,
to jakoś to dociągnę do finału :)

> Niestety klasyczne gry na tym stracą ponieważ mało z nich oferuje
> wsparcie
> dla innych akceleratorów niż Voodoo...

Ja nawet nie chce grać :) Chyba, że w jakieś starocie DOSowe bez jakiejś
wyszukanej, wymuskanej fabuły.
Choć nie wszystkie, Hexena odrzucam - jest zbyt mroczny... :)

Dwu ekranów potrzebuję np. na jednym mieć WWW, a na drugim program
pocztowy, aby jedno drugiego nie przysłaniało. Ewentualnie jeszcze mieć
multimedia na jednym full-screen, a na drugim normalnie działać.
Monitorów akurat mam zbytek, bo tu i ówdzie trochę sie "w spadku"
dostało, jeden LCD nawet się kupiło :) (Ale tylko 1024x768...)
Powolutku, pomalutku, coś się zrobi :))
Slot AGP oczywiście mam. Nawet chyba PCI-Express jest, muszę zajrzeć do
specyfikacji płyty.

--
LH
Alitalia wyłudza: