Re: Zmiana rozdzielczości HDMI

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 13:33:46 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> Odpowiedz na news:1183116388.409682@d1.icnet:

> Adramelech log:
> Dla monitora jest 1360x768, a dla TV mi brak.
>
> Ciekawne! Jeżeli dla monitora jest to dla TV też powinna być znaczy się
> działać. Przy braku: 1360x768_TV zafiksowałbym 'optymalna'.
> Niestety mam ATI Radeona i "nie trafił" mnie taki problem.

A jak masz podłączony TV? Przez kabel VGA pewnie? W tym wypadku bez problemów
daje się ustawić 1366x768.

> ?
> Mój Samsung jest tylko HDMI ready. DVI no service/support.
> Przewód specjalny/konwerter jest siakiś potrzebny do DVI>HDMI albo jak to
> się robi/dzieje ...!:-)?

Zwyczany kabelek DVI-HDMI, lub przejściówka DVI-HDMI i masz obraz z komputera
na TV. Zaletą kabla HDMI, prócz cyfrowej jakości obrazu(czyli braku zakłóceń)
jest dużo większa dopuszczalna długość przewodu. Ja potrzebowałem 10m. Kabel
VGA nie dałby rady. Strata jakości była by zbyt duża.
Tylko teraz próbuje wymusić natywną rozdzielczość po HDMI.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski