Re: Odczytac pliki typu mbox - czym ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 16:12:21 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>Wróż? Telepata? ;-)

Doświadczony ;-)

>Jak się uprę, to i całego Linuksa sobie zainstaluję, żeby móc te pliki
>otwierać w natywnej aplikacji.

Co rozumiesz przez natywną aplikację? ;-)

>Tylko po co. Notepad i OE są już w
>systemie,

Ano niestety.

>Dla mnie Thunderbird jest kaleką namiastką właśnie, ale to już OT.

A co, OE nauczył się wreszcie deklarację kodowania wstawiać? Coś nie
widać na newsach.
Ale faktycznie, robi się mocny OT, więc FUTuję poster, jakbyś chciał
jeszcze podyskutować.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb The  macro here has not been followed by the
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)