Re: Polskie czcionki w Window 2000 EN

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 22:21:05 MET DST

** Konrad Kosmowski wrote:

> Sprzedawca mówi prawdę.

Tzn. o ile nośnik instalacyjny Windows nie jest jakiś zmodyfikowany.
Miałem kiedyś IBM TP23 gdzie nośnik instalacyjny to była ukryta
partycja serwisowa do automagicznej instalacji - niby wszystko OK, ale
nie wiedzieć czemu ktoś wykastrował tą instalację z potrzebnych do
obsługi polskich locale plików. :)

Opisywałem to na grupie, pomogło po prostu podanie mu tych plików,
których nie może znaleźć z innej płytki instalacyjnej Windows 2K
(ściągniętej z netu, ale to jest w sumie jedynie kilka plików, więc
może ktoś się podzieli w razie problemów).