Polskie czcionki w Window 2000 EN

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 22:10:40 MET DST

Mam pytanie czy w Windows 2000 EN i Office 2000 EN (na notebooku kupionym w
Stanach) da się:
1) ustawić klawiaturę polską programisty i polskie literki (np. w notatniku)
?
2) mieć czcionki Arial i Times w Office z polskimi ogonkami ?
Ewentualnie czy można dograć te czcionki i żeby działało z ALT'em?

Pytam ponieważ mam możliwość kupić notebooka z wymienionym softem po
b.niskiej cenie ale nie wiem czy będą polskie litery ?
Sprzedawca twierdzi że będą, ale nie wiem czy mu wierzyć: "tylko podczas
instalacji Windows czy tez Office należy zaznaczyć
wybrana opcje ( w tym wypadku rejon środkowo-europejski) w ustawieniach
instalatora". O ile w Windows mogę uwierzyć że tak się da, to w Office mam
wątpliwość czy jest opcja na środkową Europę.

Przy okazji jakby ktoś wiedział czy Office 2000 wczyta dokumen .doc z
nowszego office np. 2003 - to proszę o info.

Pozdrawiam,
Marek