Re: firewire i videokamera

Autor: Stachu <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 09:25:17 MET DST

> Ale dalej nie wiadomo, czy z SP2 czy też goły. ZTCP pakiet poprawek SP2
> poprawiał obsługę firewire. Na przykład:
> http://support.microsoft.com/kb/830987 .
> Warto też pamiętać o http://support.microsoft.com/kb/885222 .
> --
> M.   [Windows - Shell/User MVP]

zainstalowalem , niestety nie pomoglo
ciagle nie moze rozpoznac kamery.
przypuszczam ze to sprawa jakis nastawien , cos trzeb kliknac aby otworzyc
firewire.

czy to moze byc jakies tcp /ip nastawienie ?

czy to moze miec zwiazek z tym ze mam podlaczony modem do internetu na wyjscie
ethernet ? czy moze byc tutaj jakac kolizja.

czuje podswiadomie ze to sprawa jednego klikniecia , tylko nie moge znalez od
5 dni.
moze ktos jeszcze pomoc ?

dzieki

Stach