Re: Błąd przy Windows Update -OS Vista Ultimate x86

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 08:36:54 MET DST

In news:f5sa2c$b9f$1@mx1.internetia.pl,
*Tomasz Tybusz* <tomasztybusz@jezus.pl> typed:
> Pojawia mi się taki błąd w WindowsUpdate.log przy aktualizacji WU.
/../

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/4d3cfcf63565a0d1/8d1dbd67be2e22c6?lnk=st&q=Nie+chce+zainstalowa%C4%87+poprawki&rnum=1#8d1dbd67be2e22c6

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/9babe61804d1fd56/a6c714623037f82d?lnk=st&q=Problem+z+Windows+Update!+RoB&rnum=3#a6c714623037f82d