Re: Problem z svchost w Win2000SP4

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 02:29:28 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:f5s8cj$pc5$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "mkonst" <mkonstUSUNTO@et.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
>
> Blad zwiazany z 100% CPU dla svchost i windowsupdate?

A ja dopytam - jaki FW jest w tej Szklarence (A dwutysiączka jest baaaaardzo
chorowita bez FW...), czy poinstalowane są aktualizacje, czy czuwa
antywirus...?
U mnie wystarczyły 4 minuty, by Welchia wzięła mój sys we władanie...
Reinstall is urgently needed... Dlatego przygotowuję najpierw FW, zanim w
ogóle kompa do Sieci podepnę.
Acha, owa Welchia włazi właśnie w SVCHOST.EXE... (nie SVHOST, jak inne
wiry...) I wypieprzyć ją... szybciej, komfortowiej, łatwiej i przyjemniej...
i chyba bezpieczniej, jest postawić wsio od nowa, wączając to poustawianie
na nowo wszelkich progsów.
Objawia się - netstat pokaże ok 100 zestawionych połączeń, za każdrym razem
innych - losowane są adresy IP, z którymi babol się łączy i zaraża. Lista
Kerio (założonego po wejściu Welchii i ustawionego na całkowite odcięcie jej
możliwości łączenia)(ale to nie warunek zawartości listy - lista jest
niezależnie od możliwości łączenia) wykazuje losowe IP, około setki, bardzo
szybko się zmieniające, zapieprzające pod port 445.

(wirtualnie):
Swoją drogą - autorów takich baboli sprałbym na bardzo kwaśne jabłko,
następnie w szpitalu komputer nadzorujący zaraziłbym ich wirusem i pokazał,
jak dzieki temu życie im uchodzi...
(/wirtualnie)
A na poważnie - najbardziej by mnie zadowoliło, gdyby taki idiota zrozumiał
i pojął, że źle czyni.

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)