Prawy klawisz myszy -> menu kontekstowe i pytanie...

Autor: salvinia <salviniaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 15:18:42 MET DST

Po kliknieciu prawym klawiszem myszy ( gdziekolwiek np. na pulpicie ),
pokazuje sie menu kontekstowe i z tego menu mozna wybrac np. utworzenie
nowego pliku czy katalogu. I tu mam pytanie:
Niewiem jak to sie stalo, jak to sie usunelo, ale nie mam opcji utworzenia
nowego pliku tekstowego!!! inne tak ale akurat pliku tekstowego nie.
Czy wiecie co dodac do rejestru, jaki wpis, aby ta opcja tworząca nowy
plik tekstowy znow byla????