Re: Cos sie stalo z rejestrem w MS Vista

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 21:55:05 MET DST

lukaszkkk wrote:
> Witam
>
> Uzywam Vista x64. Problem mam z obsluga rejestru systemowego przez
> programy uzytkowe. Programy takie bardzo wolno pracuja na rejestrze.
>
> Na przyklad taki Ad-ware skanuje dysk w kilka sekund, pozniej przechodzi
> do skanowania rejestru i nie moze skonczyc. Po godzinie przestalem juz
> czekac.

A te programy sa dla wersji 64-bit? Jak sie uzywa 64-bitowego systemu
to i narzedzi by sie przydalo uzywac 64-bitowych.

W systemie 64-bit funkcjonuje cos takiego jak WOW
(http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_on_Windows). W skrocie warstwa
wirtualizujaca takie rzeczy jak rejestr i system plikow w systemie
64-bitowym dla aplikacji 32-bitowych.

Nikt nie mowi ze spowalnia dzialanie ale programy narzedziowe moga
korzystac z rejestru w rozny sposob i na WOW moga miec jakies
nieczekiwane problemy. Sprawdz czy sa wersje dla 64-bitowych

> Zainstalowalem Total Uninstaller. Sytuacja taka sama. Program ten przed
> kazdym zainstalowaniem innego softu tworzy migawke systemu, glownie
> rejestru. Tworzy i tworzy i.... tworzy juz mi od 180 minut, 3 mln kluczy
> przeskanowanych i konca nie widac.
Jak wyzej .. a jak sobie radzi z wirtualizowanym rejestrem ?

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ (PL blog)