Re: instalacja XP - dla expertów

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 14:47:55 MET DST

"milutki" <abu_debu@algrim.pl> wrote in message
news:f5o918$u44$1@news.onet.pl...
> Pytanie jak w nagłowku czy po włożeniu CD potrafi ktoś z palca wystartować
> konfigurację windowsa, która zakończy się bez jakiegokolwiek pytania usera
> cokolwiek.

Tak

> Jak wiadomo chodzi mi o "ukryte" komendy których użyć a których normalnie
> MS
> nie podaje w opisie ;)
> (wykorzystywane w dużych korporacjach)

Wykorzystywane wszedzie, gdzie ludzie nie maja czasu klepac po tysiac razy
tego samego
albo chca miec identyczne konfiguracje :)
Interesuje cie tzw. unattended installation, wez ze swojego XP paczke
deploy.cab, rozpakuj
i tam masz narzedzia i opis jak sie takie instalacje wykonuje. Zasadniczo,
wystarczy wrzucic
na dyskietke plik z odpowiedziami (winnt.sif) i voila. Gorzej, jesli masz
jakies niestandardowe
kontrolery dyskow czy sieci, ale to po prostu troche wiecej grzebania.