Re: instalacja XP - dla expertów

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:57:25 MET DST

"milutki" <abu_debu@algrim.pl> napisał(a):
> Pytanie jak w nagłowku czy po włożeniu CD potrafi ktoś z palca
> wystartować
> konfigurację windowsa, która zakończy się bez jakiegokolwiek pytania
> usera o
> cokolwiek.

Pytaj Wujka Google o instalacje nienadzorowana - pierwszy link
http://www.infojama.pl/149,artykul.aspx

> Jak wiadomo chodzi mi o "ukryte" komendy których użyć a których normalnie
> MS
> nie podaje w opisie ;)

Nie sa to magiczne komendy, skrywane przed swiatem. Wystarczy poszukac na
stronach Microsoftu.
Polecam strony Technetu, wiele ciekawych i pozytecznych rzeczy.

> (wykorzystywane w dużych korporacjach)

Oj, zdziwilbys sie ile osob korzysta z takiego rozwiazania.
Po wielu metodach prob i bledow mam w koncu plytke do swojego lapiego z
najnowszymi sterownikami, skonfigurowany i wypicowany na maksa systemik.

Pawel