"Nie mona kontynuować działania drukarki....."

Autor: Hubert Koncki <hubert_at_world.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 10:53:00 MET DST

Witam
os: win 2000 prof
problem: przy próbie dodania drukarki występuje poniższy komunikat

"Nie można kontynuować działania drukarki z powodu braku zasobów.
Subsystem wydruku nie jest gotowy"

Problem leży w usłudze "bufor wydruku" która jak podejrzałem jest
wyłączona - niestety uruchomienie jej nic nie daje.
tzn; po uruchomieniu tejże usługi "spoolsv.exe" i kliknięciu "dodaj
drukarkę" w jakiś magiczny sposób usługa się wyłącza.
Dzwoniłem już nawet do MS ale "win 2000 not suported" egh...
Czy ma ktoś metodę na "nie wywalanie" się tej usługi??

pozdrawiam