Re: Jak wylaczyc Firewall?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 23:35:02 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:f5mhjr$d18$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> wrote in message

^^^^^^^ ("można to nazwać FW")

> To nie firewall tylko statyczny filtr pakietow.

Ale można zamknąć na nim przejście do danego portu (na tym właśnie znajomy
admin otwierał mi dostęp do newsów w firmowej sieci), zatem, czego oczy nie
widzą, tzn. wrażliwy, czy dziurawy program, tego sercu nie żal, tzn. nie
wlezie, co nie wpuszczone.
Zatem, na upartego, MOŻNA to nazwać FW. Takim mocno prymitywnym FW. Ja wiem,
ze jak drzwi na kłódkę się zamknie, to już byle kto nie wejdzie. Czyli już
prymitywna ochrona jest.

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)