Re: Najpierw ręczna, a potem automatyczna konfiguracja połączenia lokalnego

Autor: Masol <masol90_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 12:20:06 MET DST

On 23 Cze, 16:20, Osadnik <osadnik....@wp.pl> wrote:

> Tak. Ja takie cos mam u siebie. Poszukaj moich wątków o tym problemie.
> Znajdziesz tam dokładne porady.

Znalazłem ten wątek - rozumiem, że chodzi o ten z informacjami, jak
napisać plik wsadowy zmieniający konfigurację. Nie jest to złe
rozwiązanie, jednak pliki te trzeba uruchamiać ręcznie po zmianie
sieci. Aby to zautomatyzować, to chyba będę musiał napisać jakiś
prosty programik podmieniający konfigurację, jeżeli nie uda się
uzyskać połączenia. Powinno zadziałać.