Polskie znaki a upierdliwe skróty klaw. w IE 7

Autor: mper <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 11:47:21 MET DST

witam

zainstalowałem sobie IE 7 (na win XP SP2 + wszystkie dostępne aktualizacje)
i od tej mam uciążliwy problem z pisaniem we wszelkiego rodzaju formularzach
na www - mianowicie skróty w IE 7 aktywujące różne paski narzędzi itd
pokrywają się ze skrótami dużych liter i polskich znaków - od zawsze używam
lewych ctrl, alt shift. Przeglądałem trochę różne fora i widzę, że więcej
ludzi ma to samo, więc nie jest to wina jakichś moich dziwnych ustawień...
( zwłaszcza, że mam standardowe)

Czy da się jakoś deaktywować te bzdurne skróty, ktore do niczego nie są i
nie będą mi potrzebne? Oczywiście proszę o inne rady niż odinstalowanie IE
7, bo tyle to sam potrafię wymyślić ;-)

pozdrawiam

mp