Subskrypcja Norton Internet Security

Autor: skx <skx213_at_gmail.com>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 22:22:50 MET DST

Witam,

Mam zainstalowane Internet Security Nortona od niemal dwóch lat. W
związku z tym od czasu pierwszej instalacji musiałem kupić od Symanteca
przedłużenie subskrypcji w formie jakiegośtam klucza, który należało
wprowadzić w programie.

Klucz ten -- oczywiście... -- wydał mi się niepotrzebny zaraz po
wpisaniu i gdzieś zaginął. Teraz chciałbym zainstalować system od nowa
i klucz będzie mi raczej, dla odmiany, dość niezbędny.

Czy istnieje możliwość wydobycia tego klucza z programu bądź rejestru
Windowsa? I, jeśli tak, jak to zrobić?

A może zadziała "pierwotny" klucz i pozwoli mi pobrać akutalizacje?

Wiem, że mogę zadzwonić na pomoclinię, ale oni niestety pracują tylko
od poniedziałku do piątku i do 17, a ja chciałbym wszystko zainstalować
dzisiaj w nocy, szczególnie, że komputer niezupełnie jest mój, tzn jest
mój, ale nie ja go używam.

--
skx