Re: Problem z wysyłaniem plików

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 20:23:34 MET DST

In news:f5e413$hjb$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Tadeusz* <husky10@wytnij.gazeta.pl> typed:
> Witam !
> Od jakiegoś czasu mam problem z wysyłaniem plików np. jako załączników w
> mailu, czy wysyłaniem czegokolwiek na serwer np przy aktualizacji strony
> :-( Co to może być ??

Zgodnie z ogólną regułą uzytkownicy powinni używać wartości MTU równej
1492. MTU definiuje maksymalna wielkośc pakietu, który może być przesłany
przez sieć. Każdy pakiet większy od tej wartości będzie dzielony na
mniejsze pakiety. Dostawcy usług internetowych, czesto ustawiają wielkośc
MTU równa 1492, więc używanie pakietów większych lub mniejszych może
spowolnic dostęp do internetu. Ustawienia te moga być różne dla różnych
dostawców, więc razde sprawdzic ustawienia dla Twojego dostawcy.
Jeżeli będziesz miał kłopoty z ustawieniem ręcznym to użyj programu
TweakMASTER do pobrania z :
http://www.rosecitysoftware.com/tweakmaster/
lub
za pomoca programu CableNut MTU Tool