Re: Vista - wariuje explorer

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_tlen.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 21:57:21 MET DST

kolejny zacny użyszkodnik jenternetu o wdzięcznym pseudonimie

> sfc tez nie pomogło...

Cholera, mam nadzieję że twoje problemy to marginalny przypadek,
bo jeśli nie, to znaczy że Viśta (wio) jest jakimś niemalże kataklizmem,
i nigdy nie skuszę się na upgrade o 5 generacji, czyli z WIin98SE na Viśtę.
Pozdruffka i powodzenia

--
http://zax.pl/~ibozaur/