Re: Ksiązka adresowa WAB

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 18:57:47 MET DST

In news:f5an38$qso$1@achot.icm.edu.pl , *WebSmok* wrote:
> Pliki WAB to wyjątkowo popaprana sprawa.Nie wiem z czym są powiązane czy OE,
> czy IE.

Ani jeden ani drugi, to plik 'książki adresowej' otwierany domyślnie przez
program 'Książka adresowa' znany na dyskach jako wab.exe.

> Fakt, że mam taki plik, którego nie mogę otworzyć, a jest on dość ważny. Może
> ktoś zna uniwersalne narzędzi do czytania przetwarzania takich plików?

1. Uruchomienie wab.exe bez parametrów ładuje domyślną ksążkę adresową
bieżącego użytkownika z możliwością dostępu do kontaktów tylko aktualnej
tożsamości (i 'udostepnionych' OC)

2. dwuklik na pliku *.wab - teoretycznie powinno wykonać akcję z grubsza
"wab.exe nazwapliku.wab". W każdym razie woła wab.exe i ładuje plik *.wab
Zamiast dwukliku można podać ścieżkę i puścić ze start uruchom np.

2a. Można też zawołać domyślną książkę jak w pkt 1. z podaniem pliku:
C:\Documents and Settings\Nazwa_usera\Dane aplikacji\Microsoft\Address
Book\nazwa_usera.wab
będzie wtedy bez ograniczeń co do tożsamości.

3. Uruchomienie książki w trybie administracyjnym
Start, Uruchom, wab.exe /a [Enter]
W sumie robi to samo co pkt 2 - uruchamia książkę z dostępem do kontaktów
wszystkich tożsamości.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)