Re: Brak helpa do cmd, netsh itp. w Windows Vista

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 01:37:52 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Gibas" napisał w news:f59f1f$ae8$1@inews.gazeta.pl...
> Hej!
>
> Czy ktoś się orientuje dlaczego to tak wygląda i czy podobnie jest w
> angielskiej wersji? Chodzi mi oczywiście nie o pomoc wywoływaną po
> wpisaniu polecenia z opcją "-?", tylko o pomoc systemową ("Pomoc i
> obsługa techniczna"). Gdzie są informacje o poleceniach linii komend,
> net, netsh?

Spis treści, Praca w sieci..., Rozwiązywanie problemów, i tam coś jest.
Ale pomoc jest w wierszu poleceń, net /?, net help nazwa_polecenia.

> Spotkałem się już z takimi przypadkami, że grzebiąc w opcjach systemu
> i wywołując pomoc dostawałem komunikat "ten format pliku pomocy nie
> jest obsługiwany" czy coś w tym guście. O co chodzi?

Może pomoc była w postaci *.hlp, teraz znowu można hlp odpalać:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=6ebcfad9-d3f5-4365-8070-334cd175d4bb

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)