Re: Start->Uruchom - zachowanie listy

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 19:25:09 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:f53rb5$8u2$1@news.onet.pl,
> *artiun* <artiun@spam.wp.pl> typed:

>>> 1 - czyści listy ostatnich (MRU)
Pozwolisz, o coś zapytam. Zostałeś polecony jako spec od rejestru. Dochodzi
mi on do 64MB. Puchnie w miarę jedzenia :). Jak go odchudzić do aktualnego
stanu systemy (pozbyć się śmieci).
Z innej mańki, dlaczego programy zostawiają serwisy (drivery) po
odinstalowaniu (jakieś narzędzia)? Nie bierz tego do siebie, to zwykłe pytanie.
Starałem sie to robić automatem (bad). Wyleciał mi Office, a co gorsza cały
VStudio!

--
Artur