Re: Start->Uruchom - zachowanie listy

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 16:05:19 MET DST

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:f52vja$4k3$1@news.onet.pl...

> Witam,
> Nie mogę znaleźć sposobu by przywrócić zachowanie historii wprowadzanych
> programów do uruchomienia w Start->Uruchom. Czymś to kiedyś wyłączyłem i
> teraz za każdym razem po wykonaniu polecenia lista jest czyszczona (nie
> zachowuje historii). Szczególnie zależy mi by lista pozostawała po
> restarcie systemu. Teraz jest mi to potrzebne (eksperymenty ze zużyciem
> pamięci) i nie pamiętam (nie mogę znaleźć) czym to z powrotem włączyć.
> Może ktoś podpowiedzieć gdzie tego szukać w rejestrze?
>
> W2K SP4.

Poniższy zapis kasuje ostatnio otwarte dokumenty, ale i uruchamiane
programy:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
ClearRecentDocsOnExit
1 - czyści listy ostatnich (MRU)
0 lub brak wartości - nie czyści
Albo raczej skoro w ogóle nie tworzy:
NoRecentDocsHistory
1 - nie tworzy listy ostatnich (MRU)
0 lub brak wartości - tworzy

W każdym razie przeróżne blokady mogły się zaplątać do tego klucza:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
obejrzyj go, no i przypomnij sobie o jakichś zainstalowanych 'twekerach',
'cośtamcleanerach', 'systemowych nmechanikach' - wyrzuć, lub ich opcje.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)