Re: Windows XP - nielegalna wersja jak uaktualnić bez nowej instalacji

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 12:03:08 MET DST

Januszek Dalecki <januszekdaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam, mam znajomą, która przez długi czas używała nielegalnej kopii win
> xp, jednak pod naporem ugięła się i zakupiła legalną wersję. Czy
> istnieje taka możliowść aby zmienić kody w win xp bez konieczności
> instalacji windowsa od początku, ma oprócz tedo dużo programików, w tym
> z kluczami zabepieczjącymi, i instalacja tych wszystkich programów
> trochę trwa, na szczęście te są oryginalne.
> Pozdrawiam
> Janusz Dalecki

Oczywiście. Wchodzisz na stronę
http://www.microsoft.com/genuine/selfhelp/PKUInstructions.aspx
zaptaszkowujesz opcję "Przyjmuję do wiadomości fakt, że to narzędzie wyśle
do firmy Microsoft powyższe informacje." i klikasz Pobierz. Odpalasz
ściągnięty programik i zmieniasz klucz.
Chciałbym też zauważyć, że reinstalacja jako taka wcale nie wiąże się
koniecznością ponownej instalacji programów ponieważ ona nie kasuje plików
użytkownika. No chyba, że przy okazji sformatujesz partycję.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/