Denerwujace komunikaty.

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercipy.net>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 08:06:20 MET DST

Witam,
XP Prof SP2 nie reaguje na ustawienia polaczen sieciowych.
Dokladnie chodzi mi o wyskakujacy komunikat,ze kabel sieciowy jest
odlaczony/podlaczony.
Opcja "pokaz ikone" dziala jak trzeba, natomiast "powiadom mnie(...)"
kompletnie nie ma wplywu na wyskakujacy dymek :(

Ma ktos jakis pomysl co mozna z tym zrobic ? :)

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing