Re: błąd instalacji XP na notebooku Aspire 3693NWLMi

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 22:06:56 MET DST

Radosław Sokół ośmielił się napisać:

> Tak. Dopiero w Viście wprowadzono możliwość korzystania
> z nośników USB Mass Storage w czasie trwania instalacji.

wlasnie prosze mi wytlumaczyc jak to jest:
mam dysk 2,5 cala podpiety poprzez usb i teraz tak w instalatorze widac
ten hdd (moze bios jakos p[omaga, nieistotne), ale zainstalowac na nim
OSa nie dalo sie (XP SP2), i instalator nie bardzo chcial powiedziec
dlaczego (z tego co pamietam). Dlaczego? skoro BIOS wiudzi dysk, to
instalator powinien mioc zapisywac i odczytywac dane z niego, czy tak?
np przy uzyciu standardowych funkcjami przerwania 13h