Re: Jaki proces trzyma dany plik i nie pozwala go usun±æ

Autor: <iamrosss_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 12:36:37 MET DST

On 10 Cze, 11:54, Rados³aw Sokó³ <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> No to na jakiej podstawie piszesz, ¿e siê pojawi³, skoro
> go nie ma? *Gdzie* siê pojawi³?
C:\Documents and Settings

> Z tego, co zrozumia³em, pojawi³ Ci siê po prostu folder
> "Admi?" w Documents and Settings. Jaki masz system plików?
NTFS
No folder :) a w nim foldery zwi±zane kontem u¿ytkownika.
jednego, którego nie da siê usun±æ to:
"C:\Documents and Settings\Admi \Ustawienia lokalne\Historia
\History.IE5"
Tylko ten zosta³ jak usuwa³em rêcznie.

> Puszcza³e¶ chkdsk?

Tak uruchomi³em i pomog³o teraz plik da siê usun±æ, dziêki
pozdrawiam