[Windows XP] Jaki proces trzyma dany plik i nie pozwala go usun±æ

Autor: <iamrosss_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 11:08:07 MET DST

Witam,
Dziwna rzecz, pojawi³ mi siê w systemie jaki¶ u¿ytkownik o nazwie
"Admi?" sprawdzam w li¶cie u¿ytkowników ale nie ma tam takiej
pozycji. Postanowi³em ten folder usun±æ rêcznie skoro nie ma go na
li¶cie. Tu pojawia siê problem podczas próby usuniêcia mam komunikat,
¿e siê nie da :) Czy da siê jako¶ sprawdziæ jaki proces trzyma ten
folder, foldery? Próbowa³em programem Prcess Monitor ale ¿aden proces
nie wskazuje na t± ¶cie¿kê. Pewne uda mi siê te foldery usun±æ w
trybie awaryjnym za pomoc± powershella ale wcze¶niej chcia³bym
wiedzieæ co je trzyma?
pozdrawiam