Re: Brak reklam w gg

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_tlen.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 19:52:15 MET DST

kolejny zacny użyszkodnik jenternetu o wdzięcznym pseudonimie
Michal Kawecki raczył uszczęśliwić towarzystwo temi oto słowy:

> [...]
>
> A po co w ogóle używać tego badziewia? Właśnie testuję sobie GG Lite
> www.gglite.com i hmmm nawet działa :-).

Ja kiedyś używałem FreeGG, a od dłuższego czasu
jadę przez Konnekt'a - ani w jednym ani w drugim nie uświadczysz
uszczęśliwiania na siłę przez banery :)
Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/