Zmieniające się ikony zawartości CD

Autor: Cosmo <usenet_fakeWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 23:58:47 MET DST

Witam,

Mam problem, który mnie pokonał... Otóż zmieniają mi się ikony plików i folderów
podczas przeglądania zawartości płyty CD. Dokładnie mówiąc zmieniają mi się na
ikonę IE (niebieska literka e) na tle białego prostokąta (kartki). Tutaj,
kawałek widoku zawartości CD: http://img264.imageshack.us/my.php?image=widokyr1.jpg
Ikony te są identyczne dla folderów i plików.
Podczas przeglądania dysków HDD wszystko jest ok, nie zauważyłem, żeby w innych
widokach ikony się zmieniały.
Próbowałem kasować plik ShellIconCache, modyfikować klucz rejestru wg wskazówek,
które znalazłem nt. zmieniających się ikon i nic... Program TweakUI i jego
funkcja "rebuild icon" naprawia ten błąd, ale po restarcie systemu jest znowu źle.
System XP SP2, wszystkie najnowsze poprawki ściągnięte, IE7 zainstalowany (z
racji wyglądu ikony podejrzewam tą aplikację).
Miał ktoś podobny problem i udało mu się go rozwiązać? Być może ktoś wie, co tak
naprawdę zmienia TweakUI opcją, o której pisałem? Może na tej podstawie udałoby
mi się prześledzić co mi modyfikuje te ikony. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

pozdrawiam
Cosmo