Re: Brak reklam w gg

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 21:28:24 MET DST

W artykule <f4704n$kg1$1@inews.gazeta.pl> Leon napisał(a):

> Po uruchomieniu gg otwiera się puste okno "wiadomość dla użytkowników" w oknie
> kontaktów też nie ma reklamy w górnej części, a w oknie rozmowy w miejscu na
> reklamę jest napis GIF89a.

Jest to początek (tekstowy) pliku graficznego. Jeśli wychodzisz na świat
przez proxy, to ono może powodować problemy.
Równie dobrze może być błąd konfiguracji na serwerze, z którego obrazek
jest pobierany.

> Nie instalowałem żadnych programów do usunięcia reklam.

A ja zablokowałem u siebie na serwerze proxy. I niech ktokolwiek z zespołu
GG mi coś powie, że to jest niezgodne blablabla..., a opierdzielę ich równo
za psucie komputerów w firmie.
Dlaczego psucie? Bo użytkownicy mają pootwierane różne ważne ona IE
i nagle GG próbuje otworzyć reklamę we flashu (ver.9). Ponieważ NT4
NIE OBSLUGUJE flasha w wersji 9.x, dlatego generowany jest wyjątek IE
i wszystkie okna są zamykane przez debilne GG.

I niech ktoś mi powie, że to jest niezgodne z prawem, to oskarżę GG
o uszkadzanie systemu przez ich idiotyczny komunikator oraz uniemożliwianie
normalnej pracy.

Jacek