Re: recovery partition

Autor: Maciek Obłaza <moblaza_rm_at_trp_box43.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 23:35:17 MET DST

In news:f44hos$pkv$1@inews.gazeta.pl,
*kundzia Pindzia* <kundziapindzia.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> niedawno kupiłem laptopa hp z vistą. jak chcę wejść na dysk d: to nie
> widze plików tylko pisze ze to jest recowery partition, w życiu
> czegoś takiehgo nie widziałem, co zrobić żeby normalnie zobaczyć
> pliki na tej paartycji inaczej jak przez cmd?

to jest partycja odzyskiwania, chyba wszystkie nowe laptopy mają tą
partycję, na niej znajduje się tylko zrzut twojego systemu, nie wiem nic
na temat formatu tych informacji, ale zostaw sobie na wypadek awarii,
dodatkowo przy pomocy Programu HP Recovery możesz sobie wykonać
kopię botującą twojego systemu, co też proponuję zrobić póki świeży,
choćby ze względu na to, że HP płytek do systemu nie daje, jak coś nawali,
to walcuj do serwisu, co trwa.

--
Maciek Obłaza