Re: Jak naprawić kartę dźwiękową na Windows XP by dźwięk(głos) się pojawił.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 02:17:50 MET DST

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.ttcxcch5ai0wrd@localhost...

> Ustaw wartości domyślne biosu programowo, albo nawet zresetuj bios zworką
> na płycie lub przez wyjęcie baterii.

Gdyby to nie pomogło, to niech Mirek zastosuje sposób przeze mnie już
dwukrotnie (niewiele, ale 100 %) w pełni sprawdzony.
Po prostu - wgrać do płyty nowy BIOS, albo nawet stary, ale sprawny. W moim
przypadku były to poważne kłopoty z odpaleniem kompa, w jednym komp wstawał
średnio co 50 prób włączenia, w drugim, moim, COKOLWIEK, czyli nawet płyta
instalacyjna W2k, kończyło ładowanie z komunikatem Inaccessible_boot_device,
tak, ze nawet konsoli odzyskiwania nie szło odpalić. Wszystkie Pingwiny
wykładały sie zaraz po starcie z płyty Live-CD. Z testów wynikało, że
transfer działał jedynie wtedy, gdy odbywał się w UDMA, albo za
pośrednictwem procedur BIOSu. W obu przypadkach pomogło przeflashowanie
BIOSu, w tym, co nie startował nowszym, w tym, co wywalał BSoD-a tym samym,
ten pierwszy startuje za każdym razem bezboleśnie, mój pięknie uruchamia
Konsolę... A zrobiłem TYLKO przeflashowanie BIOSu...
Nawet w moim obecnym kompie, na którym piszę - po upgrade do najnowszego
BIOSu, chyba z dwukrotnie wzrosła ilość możliwych do ustawienia trybów
graficznych...

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje