Re: DRM Vista (Was: George Orwell "Rok 1984")

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 09:02:00 MET DST

On 31 Maj, 17:54, "Michal Biek" <m...@2.pl.invalid> wrote:

> No to w końcu co z tym Windows VISTA? :-)
> Be... czy me... czy kukuryku ...!?

wiesz co, mnie się podoba. Wczoraj dossałem nowe nero 7 i wszystko już
jest OK. Nie jest to takie szybkie jak XP no ale bajery swoje wymagają
(choć wygląd na standard windows można zmienić i XP chyba też). Jest
sporo ułatwień, np. lista programów - nie otwiera się w x paskach na
całym ekranie ale zamyka się w menu. rozwijanie jej jest troche
upierdliwe ale jak wiadomo to czego używasz na co dzień jest pod
ikonkami szybkiego uruchamiania. Natomiast listę programów może
przeszukiwać wg klucza ;-) wpisujesz część nazwy czy nawet samą
literkę od tak po porstu i masz już zawężone poszukiwania ;-) Podobna
wyszukiwarka jest w okienkach systemowych. Wystarczy wpisać hasło, a
sys znajdzie wszystko co zawiera słowo klucz. Szukanie idzie w dół,
jeżeli otworzysz mój komputer, to wszystkie dyski, jeżeli np. D to
przeszuka D itd. Jakiegokolwiek folderu być nie otworzył linki do
swoich danych masz zawsze pod ręką (przynajmniej systemowe ale możesz
dodać dowolną ilość).

Poszukaj, moze jakiś trial jest. I mała uwaga: tylko wersje BUSINESS i
ULTIMATE obsługują woluminy dynamiczne.