Re: George Orwell "Rok 1984"

Autor: akanid <akanid_at_bez.spamu.prosze.wp.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 02:38:55 MET DST

kajus44 pisze:
> Po pierwsze primo - jakbyś spojrzał w nagłówki, to byś zobaczył, że piszę z
> netii, czyli nie jestem dzieckiem neostrady

sorry ale... nie mam nic do ciebie osobiscie ale wydaje mi sie ze
'dziecko neostrady" to swego rodzaju przenoscnia. mozna nadawac z neo
netii czy innego blueconnecta a "dzieckiem neo" mona pozostac. wiecej
nie powiem bo jak powiedzialem nie mam nic do ciebie. stwierdzam jedynie
fakt.

--
pozdrawiam
akanid