Excel - nie widać zawartości komórek

Autor: Mariusz S <vankoosterloy_at_wp.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 09:51:22 MET DST

Witam,

Konfiguracja: Office 2000, Win XP
Problem: W Excelu nie widać zawartości komórek ani tekstów komentarzy
(pojawia się żółty prostokąt - typu hint - ale bez treści).
W momencie edycji zawartości komórki (zaznaczam komórkę i wciskam F2)
widać tekst, który się w niej znajduje.
Próbowałem formatować komórki na różne sposoby - zmieniałem kolor tła,
czcionki i nic to nie daje.
Po przełączeniu na widok formuł ich treść jest widoczna normalnie (ale
komentarzy nadal nie widać).
Dodam jeszcze (żeby było ciekawiej), że czasami zrestartowanie kompa
pomaga, zaś wszystko to zaczęło się odkąd informatycy podłączyli mi
drugi monitor do kompa.
Niestety nie wiedzą oni jak to naprawić, poza tym nie mam ich pod ręką,
bo są w głównej siedzibie firmy w innym mieście.

Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?

Pozdrawiam,
Mariusz