dziwny problem z Moje miejsce sieciowe

Autor: Krzysiek <aggaz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 11:40:12 MET DST

od x lat chodzi u mnie w zakłądzie sieć i nagle dzisiaj z zupełnie niewiadomych
powodów nie mogę przeglądać sieci poprzez Mojej miejsce siecowe. Wyskakuje
komunikat: Możesz nie mieć uprawnień do przeglądania tego zasobu sieciowego,
Skontaktuj się z administratorem tego serwera itd.

Sęk w tym, że sieć działa i wchodzę na każdy komputer poprzez skrót \\komp1

ok. godz. 7.30 na 100% jeszcze to działało, bo instalowałem drukarkę sieciową
i wchodziłęm w ten sposób na jeden z kompów.

Ale jest godz. 11.40 i za żadne skarby nie mogę poprzez moje miejsce csieciowe
rzeglądać zasobó. Czy ktoś z Was napotkał już taki problem.