Re: ad-ware :-/

Autor: raf <raf_at_rafraf.com>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 18:26:54 MET DST

> Poza tym warto używać wielu narzędzi tego samego typu.
> Polecam dodatkowo SpyBota i ArcaOnline.

polecane programy SpyBot oraz Active Virus Shield na dobre poradzily sobie z
moim problemem- co ciekawe kazdy z nich znalazl inne "smiecie" na dysku, tak
wiec doskonale sie uzupelniaja :-) szczegolnie wdzieczny jestem za tego
antyvirusa, uzywalem juz kilku innych i ten wydaje mi sie na prawde swietny!

ze wstydem musze sie przyznac, ze uwazajac sie za dojrzalego i swiadomego
uzytkownika przekonany bylem, ze mnie problemy typu wirusy czy inne swinstwa
tego typu nie dotycza... nie otwieram zadnych podejrzanych zalacznikow, nic
nielegalnego nie sciagam z sieci ani nawet nie odwiedzam "podejrzanych stron
WWW"; dalej nie wiem jak to swinstwo sie do mnie przypaletalo... ale jak
widac nigdy nie mozna byc pewnym :-(

jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc!
rafal