Re: standardowy problem z xp ;/

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 15:18:27 MET DST

Dnia 28 Apr 2007 01:21:20 -0700, marcin.j91@gmail.com napisał(a):

> HAHAHA! nie załamuj mnie człowieku... idiotą to ja nie jestem!

Chodziło mi o zawieszanie w _chwili_ uruchomienia wygaszacza, a nie o
zawieszanie już po jego uruchomieniu (co oczywiście trudno przeoczyć
;-)). Zamiast słowa "wygaszacz" podstaw sobie zresztą dowolny inny
proces, który się ewentualnie u Ciebie okresowo uruchamia.

> [...]
> - najpierw zawiesza sie aplikacja w ktorej pracuje, ale gdy np.
> przesuwam kursorem nad
> paskiem zadan wydaje sie jakby windowsowy explorer normalnie dzialal
> podobnie z innymi
> aplikacjami. dopiero jak klikne na coś to sie wtedy zawiesza. jak juz
> pisalem moge sie
> wtedy tylko wylogowac albo po prostu zrestartowac kompa. sprawa jest
> bardzo irytująca bo
> nie mozna spokojnie pracowac, a reinstalowac xpeka bym nie chcial ze
> wzgledu na zbyt
> duzą ilosc danych i zainstalowanych programow.

Zajrzyj do logu systemowego, może są jakieś zarejestrowane błędy.
Zapuść logowanie do pliku w Process Monitorze i przeanalizuj, co się
uruchomiło w chwili zwieszki.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/